Τρίτη, 28 Μάρτιος 2017 09:20

Τα οφέλη της καυτερής πιπεριάς

Η καυτερή πιπεριά είναι πλούσια σε ένα συστατικό το οποίο ονομάζεται καψαϊκίνη στην οποία οφείλει και την καυτερή της γεύση.

 


Επίσης είναι πλούσια σε καροτίνη, Βιταμίνη Α και C, καψανθίνη και σε προβιταμίνες E, P, B1, B2, B3. Η καψαϊκίνη έχει την ικανότητα να βοηθά τον μεταβολισμό μας στην καύση θερμίδων και στην μείωση του λίπους στο σώμα μας.

Εκτός από τις εξαιρετικές ιδιότητες που έχει η καυτερή πιπεριά στη μείωση του λίπους έχει και πολλές άλλες ιδιότητες. Ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και βοηθά το σώμα να αντιμετωπίσει τις μολύνσεις. Βοηθά στην μείωση της κακής χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης βελτιώνοντας της
καρδιαγγειακή υγεία. Η καυτερή πιπεριά περιέχει αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα και τους ιστούς.

Έχει άριστες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και κάνει καλό στην αντιμετώπιση των κρυολογημάτων και του πυρετού. Επίσης η καυτερή πιπεριά βοηθά στην απελευθέρωση της ενδορφίνης μια χημική ένωση η οποία είναι αρμόδια για την ανακούφιση του σώματος από τον πόνο.

 

Καταναλώστε την καυτερή πιπεριά προσθέτοντας την στο φαγητό σας, στην σαλάτα σας ακόμη και ωμή εάν αντέχετε. Μπορείτε να την καταναλώνετε καθημερινά αλλά μην το παρακάνετε με την ποσότητα, 5 έως 10 γραμμάρια είναι αρκετά.

 *– Οι πληροφορίες που παρέχονται παραπάνω, έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν ιατρική συνταγή και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την γνωμάτευση ή την επίσκεψη του γιατρού, ή άλλου ειδικού της υγείας.

 

 Φωτο pixabay.com