Σάββατο, 16 Δεκέμβριος 2017 01:35

Πράσο, πλούσιο σε ευεργετικές και διατροφικές ιδιότητες

Το πράσο περιέχει αντιοξειδωτικά, μέταλλα, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, β-καροτίνη, πρωτεΐνη, βιταμίνη ειδικά στα πράσινα φύλλα του και βιταμίνη Ε και Κ.


Είναι χαμηλό σε θερμίδες, 
έχει αντιβιοτική δράση και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα καταπολεμώντας κρυολογήματα και λοιμώξεις. Η κατανάλωση του συμβάλλει στην μείωση της πίεσης του αίματος, το επίπεδο της χοληστερόλης στο αίμα και κάνει καλό στην καρδιά. 

Είναι πλούσιο σε αιθέρια έλαια τα οποία αυξάνουν την έκκριση των πεπτικών υγρών και βελτιώνουν την πέψη. Το πράσο περιέχει πολύ κάλιο και συγκαταλέγεται στα φυσικά διουρητικά καθώς και σε ένα από τα πιο σημαντικά «καθαριστικά» των τοξινών. 

Τέλος η κατανάλωση του είναι ιδανική για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.



*– Οι πληροφορίες που παρέχονται παραπάνω, έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν ιατρική συνταγή και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την γνωμάτευση ή την επίσκεψη του γιατρού, ή άλλου ειδικού της υγείας