Σάββατο, 21 Οκτώβριος 2017 11:27

Κεράσια...πλούσια σε διατροφικά οφέλη για την υγεία

Τα κεράσια είναι πλούσια σε βιταμίνες A, C, B, κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο και αντιοξειδωτικά.

Είναι γεμάτα φυτοστερόλες, ουσίες οι οποίες μας γεμίζουν ενέργεια.
 
Έρευνες έχουν δείξει ότι η επαρκή ποσότητα φυτοστερολών συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης. Καταναλώνοντας κεράσια αυξάνεται η φυσική άμυνα του οργανισμού καταπολεμώντας τις ασθένειες. Επίσης τα κεράσια περιέχουν αντισηπτικές ιδιότητες οι οποίες δρουν ενάντια σε λοιμώξεις και φλεγμονές. Μειώνουν το στρες, την πνευματική και σωματική κόπωση, εξάλλου δεν είναι τυχαίο που τα βρίσκουμε σε αφθονία την περίοδο των σχολικών εξετάσεων. Δρουν ως αποτοξινωτικά για το ήπαρ, τη χολή και γενικότερα για τον οργανισμό. Επίσης ευνοούν την καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος καθώς είναι διουρητικά. Ακόμη λόγω τον φυτικών ινών που περιέχουν ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου.Ο φρέσκος χυμός κερασιού συμβάλει στη καλή υγεία των δοντιών.Είναι χωνευτικά και χαμηλά σε θερμίδες,ένα κεράσι περιέχει 4 θερμίδες.



*– Οι πληροφορίες που παρέχονται παραπάνω, έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελούν ιατρική συνταγή και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την γνωμάτευση ή την επίσκεψη του γιατρού, ή άλλου ειδικού της υγείας.