Σάββατο, 16 Δεκέμβριος 2017 01:18

Η Μαριλένα Μανέλη σπούδασε στη σχολή VANG και ασχολήθηκε με FASHION SHOWS και ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ομορφιάς. Παράλληλα συμμετείχε και σε διάφορους διαγωνισμούς καλλιτεχνικής κομμωτικής...

Διατροφή και γερά μαλλιά !!!

Ένα από τα όργανα μας που παίζει βασικό ρόλο και στο παρουσιαστικό αλλά και στη ψυχολογία μας, ιδιαίτερα στις γυναίκες, είναι τα μαλλιά μας.


Οι παράγοντες είναι πολλοί . Ένας από αυτούς είναι η διατροφή, κάτι το οποίο θα αναπτύξουμε σήμερα. Τα μαλλιά μας έχουν δικές τους ανάγκες ώστε να είναι υγιή, πλούσια και λαμπερά.

 

Παρακάτω δείτε μια σειρά βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που θα σας βοηθήσουν ώστε να αποκτήσετε δύναμη, υγεία και λάμψη τόσο στα μαλλιά σας άλλα και στο δέρμα σας.


Αρχικά στη πρώτη θέση βρίσκονται οι πρωτεΐνες οι οποίες είναι βασικές στην καταπολέμηση της τριχόπτωσης . Η πρωτεΐνη βρίσκεται κυρίως στο κρέας, στα θαλασσινά και στους ξηρούς καρπούς. Οι ξηροί καρποί περιέχουν επιπλέον και βιταμίνη Ε . Η βιταμίνη Ε αναζωογονεί και ενυδατώνει τα μαλλιά μας. Ένας ιδανικός συνδυασμός της βιταμίνης Ε είναι τροφές που περιέχουν βιταμίνη C.

 

Αυτός ο συνδυασμός θα βοηθήσει στο να ενισχυθεί η απορροφητικότητα από τον οργανισμό μας. Η βιταμίνη C βρίσκεται κυρίως σε λαχανικά και φρούτα . Επιπλέον, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα γαλακτοκομικά , αφού περιέχουν βιταμίνη Α.

Η βιταμίνη Α χαρακτηρίζεται ως η βασικότερη βιταμίνη που παρατείνει τη ζωή της τρίχας.


Τέλος τα υγιή μαλλιά μας σε συνδυασμό με την καλή διατροφή θα γίνουν οι αιτίες να ομορφύνουν εσάς και την καθημερινότητα σας .