Σάββατο, 24 Ιούνιος 2017 08:19
Ευαγγελία

Απόφοιτος Τμήματος Φυσικής Αγωγης και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα Αντισφαίριση.Επίσης κάτοχος των εξής διπλωμάτων:AEROBIC-STEP & FITNESS INSTRUCTOR,MASTER AEROBIC INSTRUCTOR,GROUP TRAINING INSTRUCTOR,DANCE AEROBIC TRAINER,FIGHT BO TRAINER,PRESENTER’S ELITE CERTIFICATION της A.F.STUDIES.Παρακολούθηση σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Πιστοποιιμενη instructor TRX Suspension TRaining από την FitnessAnywher και πιστοποιημένη απο το γνήσιο σύστημα της ANTIGRAVITY AERIAL YOGA του CHRISTOFER HARRISON.Επαγγελματική εμπειρία 22 ετών σε διάφορους τομείς και με παιδιά και ενήλικες.

Πιθανά λάθη στο γυμναστήριο !!!

Είτε είστε καινούριος στο γυμναστήριο ή ακόμα κι αν ασκείστε για αρκετό καιρό, υπάρχει η πιθανότητα να κάνετε τα εξής λάθη:

 

-ΕΛΛΙΠΗΣ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ: οι περισσότεροι παραμελούν την προθέρμανση, ενώ πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησης μας. Ξεκινήστε με 10΄-15΄ήπιας αεροβίωσης προετοιμάζοντας το σώμα σας για την επιβάρυνση που πρόκειται να δεχτεί. Επίσης πάντα κάνουμε διατάσεις πριν αρχίσουμε τα βάρη. Η προθέρμανση θα μας βοηθήσει να εκτελέσουμε καλύτερα τις ασκήσεις μας και μειώνει τον κίνδυνο του τραυματισμού.

-ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΒΑΡΗ: η προπόνηση με ελεύθερα βάρη μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα σας και θα έχετε και σημαντικά αποτελέσματα, αλλά ειδικά τις πρώτες φορές να εκτελείται τις ασκήσεις με την παρουσία του γυμναστή γιατί υπάρχει ο κίνδυνος τραυματισμού.

-ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ: οι περισσότεροι βιάζεστε και θέλετε να σηκώσετε γρήγορα πολλά κιλά… μεγάλο λάθος. Μη θυσιάζετε ποτέ τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων για να σηκώσετε περισσότερα κιλά και επιπλέον η αύξηση της επιβάρυνσης πρέπει να είναι σταδιακή για να αποφύγετε τις τενοντίτιδες και τους τραυματισμούς.

-ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ: το σώμα μας μετά από κάποιο διάστημα συνηθίζει το πρόγραμμα της άσκησης, γι αυτό πρέπει να αλλάζουμε το πρόγραμμα μας είτε αλλάζοντας το ρυθμό εκτέλεσης των ασκήσεων, είτε τις ίδιες τις ασκήσεις.

-ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ: με το να κάνετε πολύωρες προπονήσεις δε σημαίνει ότι θα πετύχετε τους στόχους σας πιο γρήγορα. Αντίθετα θα οδηγήσετε το σώμα σας σε ‘’καταβολική’’ κατάσταση και θα έχετε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

-ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΥΣ Η΄ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ: η τακτική αυτή δεν πρόκειται να σας βοηθήσει. Πρέπει να δείτε τις δικές σας ανάγκες , να θέσετε τους δικού σας στόχους και να παραμείνετε πιστοί σε κάποιες βασικές αρχές και κυρίως να έχετε υπομονή και επιμονή.

-ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ Η΄ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: ο χρόνος ανάμεσα στις επαναλήψεις και τις ασκήσεις είναι ένας πολύ σημαντικό παράγοντας επιτυχίας του προγράμματος σας.

-ΓΥΜΝΑΖΕΣΤΕ ΕΝΩ ΕΙΣΤΕ ΚΡΥΩΜΕΝΟΙ Η΄ΑΡΡΩΣΤΟΙ: δε θα κερδίσετε τίποτε με το να πάτε στο γυμναστήριο ενώ είστε αδιάθετοι ή είχατε πυρετό την προηγούμενη μέρα. Δώστε τουλάχιστον δύο μέρες στον οργανισμό σας για να ανακάμψει.


της Ευαγγελίας Θεοτοκάτου