Τρίτη, 28 Φεβρουάριος 2017 11:58
Ευαγγελία

Απόφοιτος Τμήματος Φυσικής Αγωγης και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα Αντισφαίριση.Επίσης κάτοχος των εξής διπλωμάτων:AEROBIC-STEP & FITNESS INSTRUCTOR,MASTER AEROBIC INSTRUCTOR,GROUP TRAINING INSTRUCTOR,DANCE AEROBIC TRAINER,FIGHT BO TRAINER,PRESENTER’S ELITE CERTIFICATION της A.F.STUDIES.Παρακολούθηση σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Πιστοποιιμενη instructor TRX Suspension TRaining από την FitnessAnywher και πιστοποιημένη απο το γνήσιο σύστημα της ANTIGRAVITY AERIAL YOGA του CHRISTOFER HARRISON.Επαγγελματική εμπειρία 22 ετών σε διάφορους τομείς και με παιδιά και ενήλικες.

Πόσες ώρες πρέπει να γυμνάζομαι;

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι πρέπει να κάνουν 2-3 ώρες γυμναστική την ημέρα. Αν προπονείστε για ολυμπιακούς αγώνες μπορεί να είναι και λίγο, όμως για όλους τους υπόλοιπους ίσως να είναι υπερβολή.
 
Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας ασκούμενος μέσης ηλικίας πρέπει να ασκείται 5 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 30 λεπτά. Ένα παιδί πρέπει να είναι σωματικά δραστήριο 5 μέρες την εβδομάδα από 1 ώρα.

Αν κάποιος θέλει να χάσει βάρος ή υπάρχει πρόβλημα υγείας πρέπει να ασκείται 5 μέρες από 45-60 λεπτά. Ένας αποτελεσματικός συνδυασμός είναι 30 λεπτά αερόβιας άσκησης και 30 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Αυτός ο τρόπος θα μας βοηθήσει στο να μειώσουμε το σωματικό μας λίπος και να αυξήσουμε τη μυϊκή μας μάζα. Αν η συχνότητα που ασκούμαστε την εβδομάδα είναι 3 φορές, εννοείται ότι ο χρόνος άσκησης πρέπει να ξεπερνά την 1 ώρα.
Εν κατακλείδι αυτό που πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε είναι ότι πρέπει να αλλάξουμε συνήθειες: να γυμναζόμαστε τακτικά όλο το χρόνο και όχι δύο-τρεις μήνες πριν το καλοκαίρι και φυσικά προσέχουμε τη διατροφή μας χωρίς εμμονές αλλά προσπαθούμε να έχουμε μέτρο στις παρασπονδίες μας.

Ευαγγελία Θεοτοκάτου