Πέμπτη, 25 Μάιος 2017 13:26
Ευαγγελία

Απόφοιτος Τμήματος Φυσικής Αγωγης και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα Αντισφαίριση.Επίσης κάτοχος των εξής διπλωμάτων:AEROBIC-STEP & FITNESS INSTRUCTOR,MASTER AEROBIC INSTRUCTOR,GROUP TRAINING INSTRUCTOR,DANCE AEROBIC TRAINER,FIGHT BO TRAINER,PRESENTER’S ELITE CERTIFICATION της A.F.STUDIES.Παρακολούθηση σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Πιστοποιιμενη instructor TRX Suspension TRaining από την FitnessAnywher και πιστοποιημένη απο το γνήσιο σύστημα της ANTIGRAVITY AERIAL YOGA του CHRISTOFER HARRISON.Επαγγελματική εμπειρία 22 ετών σε διάφορους τομείς και με παιδιά και ενήλικες.

ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ

Η ενασχόληση με την άσκηση εκτός από τα πολλά οφέλη μπορεί να οδηγήσει και σε τραυματισμούς. Οι τραυματισμοί μπορεί να συμβούν αν δεν κάνουμε προθέρμανση , χρήση ακατάλληλου εξοπλισμού, ακατάλληλο έδαφος , ατύχημα ή υπερπροσπάθεια.

 


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ:

Αν νιώσετε πόνο πρέπει να σταματήσετε αμέσως, γιατί αν συνεχίσετε μπορεί να προκαλέσετε μεγαλύτερο πρόβλημα.

Εφαρμογή πάγου 15΄-20΄ τρεις φορές την ημέρα για 48 ώρες και ανάπαυση.

Αν πρόκειται για σοβαρό τραυματισμό πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό σας. Σε αυτήν την περίπτωση ο γιατρός θα κρίνει τι πρέπει να κάνετε κι αν θα χρειαστείτε φυσιοθεραπείες.

Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη μέση και τα γόνατα τους. Όσον αφορά τα προβλήματα μέσης η αντιμετώπιση είναι ίδια: ενδυνάμωση κοιλιακών, ραχιαίων και διάταση δικέφαλων μηριαίων, τηρώντας αυστηρά κάποιους κανόνες και αποφεύγοντας υπερβολικές εκτάσεις και κάμψεις του κορμού. Όσον αφορά το γόνατο πρέπει να γίνει οπωσδήποτε διάγνωση από γιατρό γιατί παίζει σημαντικό ρόλο στην αποκατάσταση και ενδυνάμωση ο τρόπος εκτέλεσης τω ασκήσεων.

Όταν επιστρέψετε στη δραστηριότητα σας μη ξεχνάτε να κάνετε πάντα προθέρμανση, να έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό και να ‘’ακούτε’’ το σώμα σας.

Ευαγγελία Θεοτοκάτου