Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 16:50
Ευαγγελία

Απόφοιτος Τμήματος Φυσικής Αγωγης και Αθλητισμού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα Αντισφαίριση.Επίσης κάτοχος των εξής διπλωμάτων:AEROBIC-STEP & FITNESS INSTRUCTOR,MASTER AEROBIC INSTRUCTOR,GROUP TRAINING INSTRUCTOR,DANCE AEROBIC TRAINER,FIGHT BO TRAINER,PRESENTER’S ELITE CERTIFICATION της A.F.STUDIES.Παρακολούθηση σεμιναρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Πιστοποιιμενη instructor TRX Suspension TRaining από την FitnessAnywher και πιστοποιημένη απο το γνήσιο σύστημα της ANTIGRAVITY AERIAL YOGA του CHRISTOFER HARRISON.Επαγγελματική εμπειρία 22 ετών σε διάφορους τομείς και με παιδιά και ενήλικες.

Ποια μορφή άσκησης μου ταιριάζει;;;

Ένας νέος στόχος που βάζουμε οι περισσότεροι με την αρχή του νέου χρόνου είναι: θα αρχίσω γυμναστήριο!!!


Όμως αμέσως έχουμε και την απορία:

Ποια μορφή άσκησης είναι η καλύτερη;

Υπάρχουν πράγματι τόσες πολλές καινούριες τάσεις στο χώρο των γυμναστηρίων , που κάποιος μπορεί να μη ξέρει τι είναι το καλύτερο γι αυτόν. Ο κάθε ασκούμενος έχει τους δικούς του στόχους όταν ξεκινάει την άσκηση, αλλά είτε ανήκετε στην κατηγορία αυτών που θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα του σώματός τους ή σε αυτούς που γυμνάζονται για τη διατήρηση της καλής υγείας, πρέπει να επιλέξετε με κριτήριο το αν ανταποκρίνεται στους στόχους σας, αν σας κάνει να αισθάνεστε καλά και περνάτε καλά κατά τη διάρκεια της άσκησης, έτσι ώστε να μπορέσετε να συνεχίσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα, αν μπορείτε να συμμετέχετε συχνά, αν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σας και στη φυσική σας κατάσταση.

Ότι κι αν επιλέξετε μη ξεχνάτε: ο χρυσός κανόνας για μια ολοκληρωμένη προπόνηση είναι ο συνδυασμός διαφορετικών μορφών προπόνησης για να αποκτήσετε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και πάνω από όλα ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ